משרד, עו"ד, עורך דין, עידן ברוקס

עורך דין בעומר

משרד עו"ד ברוקס מציע שירותים משפטיים לחברות וליחידים המתגוררים או פועלים בכל רחבי הארץ לרבות ביישוב עומר. השירותים כוללים ליווי משפטי מקיף בכל היבטי הפעילות המסחרית ובעסקאות נדל"ן. 

שירותי המשרד מבוססים על מתן יחס אישי ואיכותי, המשלב בין היבטים המשפטיים להיבטים המסחריים השלובים בעולם העסקים, הכל תוך מתן תשומת לב מריבת לאינטרסים של הלקוחות.

  • ייעוץ משפטי בתחום המשפט המסחרי לחברות, לסטארטאפים וליזמים –
    • משרד עורך דין ברוקס מסייע ללקוחותיו בבניה נכונה של מבנה ההתאגדות (לרבות הקמת חברה, הקמת שותפות והקמה של תאגידים נוספים); ​הגנה על הקניין הרוחני (לרבות הסכמי סודיות, בעלות בהמצאות, הסכמי רישיון, רישום סמיני מסחר ועוד);

    • ליווי משפטי מקיף ללקוחות עסקיים ופרטיים ניהול משאים ומתנים ייעוץ בנוגע לעסקאות ועריכת הסכמים מסחריים לרבות הסכם מייסדים, הסכם שותפות, הסכם בעלי מניות, הסכם סודיות, הסכם אי תחרות, הסכם ייעוץ וניהול, הסכם למתן שירותים, הסכם העסקה, הסכם אופציות, הסכם שיתוף פעולה, הסכם השקעה, הסכם הלוואה, הסכם מכירה או רכישה של מניות, הסכם מכירת חברה או פעילות, הסכם הפצה, הסכם סוכנות, הסכם זיכיון, הסכם שיווק, הסכמי מכר, הסכמי הרשאה, הסכמי רישיון ועוד. 

    • ייצוג משפטי בערכאות ובבוררויות – המשרד מלווה את לקוחותיו בכל השלבים הכרוכים בניהול הליכים משפטיים, למשרד ידע וניסיון רב בינהול הגנות ותביעות, לרבות הגשת תביעות והתגוננות מפני תביעות. כמו כן המשרד מלווה את לקוחותיו בהליכי פירוק התאגיד לרבות פירוק חברות ופירוק שותפיות.

    • משרד עורך דין ברוקס מספק ייעוץ משפטי במגוון רחב של היבטים הפוקדים את הפעילות העסקית ובכלל זה סוגיות הנוגע לעבודה מול רשויות, לקוחות, עובדים, ספקים ונותני שירותים (להרחבה ראו ייעוץ משפטי לחברה).

  • ייעוץ משפטי בעסקאות נדל"ן לבעלי נכסים, רוכשי נכסים ואנשי מקצוע – המשרד מציע ליווי משפטי לבעלי נכסים, רוכשי נכסים ואנשי מקצוע בנוגע לעסקאות מקרקעין בעומר.

    • ליווי משפטי בכל הכרוך התקשרות בשלבים ראשוניים עם בעלי נכסים וצדדי ג' בנוגע לנכסי מקרקעין לרבות הסכמי תיווך במקרקעין, זכרון דברים לרכישה או מכירת נכסים, הסכמי שיתוף פעולה, הסכמי התקשרות עם יועצים ואנשי מקצוע המלווים עסקאות מקרקעין ועוד.

    • המשרד מציע ללקוחותיו ייעוץ אישי ויסודי בכל הכרוך בהתקשרות בעסקאות לקניה ומכירה של נכסים (לרבות הסכם מכר דירה או בית פרטי או מגרש או נכס מסחרי), עסקאות קומבינציה, הסכמי שיתוף ופירוק מקרקעין, לרבות בביצוע בדיקות משפטיות לפני רכישה או מכירה של נכסים ורישום זכויות.

    • ליווי משפטי בנוגע להשכרת נכסי נדל"ן מסחריים למשכירים ולשוכרים לרבות הסכם שכירות לעסק, הסכם שכירות למשרד, הסכם שכירות מגרש, הסכם שכירות למבנה ועוד.

    • ייעוץ וייצוג בנוגע לסכסוכי מקרקעין לרבות תכנון צעדים לפני נקיטת הליכים משפטיים, ניסוח מכתבים, ניהול תביעות (להרחבה ראו ייעוץ משפטי בעסקאת מקרקעין).​

​​משרד עורך דין ברוקס ממוקם בתל אביב אך מציע את שירותיו גם ללקוחות הפועלים או מתגוררים בעומר.

לייעוץ משפטי לחברות וליחידים הפועלים או מתגוררים בעומר אתם מוזמנים ליצור קשר

משרד עו"ד ברוקס מלווה באופן אישי וצמוד חברות וסטארטאפים בכל שלבי פעילותם, החל משלב ההקמה, דרך גיוס ההון ועד לשלב המכירה. לליווי משפטי בעסקאות השקעה וגיוסי הון אתם מוזמנים ליצור קשר

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף להתייעצות עם עורך דין מומחה בתחום ואין להסתמך על התוכן בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי. הסקירה הנ"ל אינה מתיימרת לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה ולכן מי שמסתמך עליה ללא ייעוץ פרטני נושא באחריות המלאה לתוצאות.
צור קשר