משרד, עו"ד, עורך דין, עידן ברוקס

עורך דין מסחרי

משרד עו"ד ברוקס מספק שירותים משפטיים מקיפים לחברות וליחידים בתחום המשפט המסחרי לרבות בכל הקשור והנובע בניהול סכסוכים עסקיים בכל הערכאות השיפוטיות, לייעוץ מקצועי וליווי אישי אתם מוזמנים ליצור קשר.

איך לבחור עורך דין מסחרי? עורך דין בתחום המסחרי נדרש כמובן להיות מקצוען בתחומו, לצורך כך עורך הדין נדרש לא רק להכיר את ההיבטים המשפטיים הכרוכים במתן שירותי הייעוץ אלא גם את הסוגיות המסחריות המלוות את הייעוץ המשפטי. ככל שעו"ד ניחן בהבנה עסקית טובה יותר כך השירות המשפטי שהוא יספק יהיה טוב יותר הן במקרה של יצירת הסכם או הקמת מיזם והן במקרה של ניהול סכסוך משפטי. כמו כן עורך הדין נדרש להפגין לא רק יכולות מקצועיות גבוהות ולהכיר את הפעילות העסקית אלא גם יכולת תקשורת בינאישית טובה ותודעת שירות מצויינת. לכן לפני בחירת עורך דין מסחרי המלצתי היא לקרוא על עורך הדין, לעיין בחומרים מקצועיים שפרסם, לברר כמובן את עלויות הליווי המשפטי וכן לדעת מי יהיה הגורם אשר יספק את השירותים המשפטיים. לצורך האמור ועל-מנת לדעת עם מי אתם עתידים לעבוד מומלץ מאוד לקבוע פגישת היכרות.

עורך דין המתמחה במשפט מסחרי עוסק, בין היתר, בנושאים הבאים:

בקצרה, עו"ד מסחרי מעניק ייעוץ משפטי לחברות, לעסקים וליזמים בכל שלבי פעילותם, החל משלב היסוד, דרך התקשרות בחוזים, הקמת חברות ושתופיות, גיוס הון, ביצוע עסקאות לרבות בעת ניהול סכסוכים משפטיים, לרבות הכנת מכתבים, הגשת תביעות והתגוננות מפינהןעורך דין מסחרי מלווה לקוחות פרטיים וכן לקוחות עסקיים הפועלים במגוון ערוצים  לרבות כנותני שירותים או מוכרי סחורות בתחומי האינטרנט והטכנולוגיה, זכיינות, יבוא, יצוא, הפצה, שיווק, ייצור, סוכנות, פרסום, יזמות, תיווך ועוד. 

  • תכנון מבנה ההתאגדות המתאים לאופי הפעילות העסקית הקמת חברות והקמת שותפויות בארץ או בחו"ל. במסגרת זו על עורך הדין לברר עם מזמני השירות מי הם השותפים לפעילות העסקית? היכן היא עתידה להתבצע? מה תפקידם ומידת מעורבותם של הצדדים בניהול העסק? ועוד.
  • עורך דין מסחרי מסייע ללקוחותיו בניהול משא ומתן, תכנון וניסוח הסכמים מסחריים וליווי ועסקאות – לצורך כך עו"ד שילווה את הצדדים יערוך פגישות לצורך תיאום ציפיות בנוגע לבניית החוזה וניהול המו"מ – לרבות נושאים לגביהם ניתן להתפשר, לברר לעומק את מטרות התקשרות, לצמצם את הסיכונים המשפטיים הכרוכים בהתקשרות העסקית ועוד. עורך דין מסחרי יהיה אמון על ניסוח הסכם מייסדים, הסכמי ניהול וייעוץ, הסכם שותפות, חוזה התקשרות, הסכם סודיותחוזה מכר, הסכם אי תחרותהסכמי שיווק (לרבות הסכם הפצההסכם סוכנות וכיו"ב), הסכם שיתוף פעולה, הסכם למתן חסות, הסכם בין בעלי מניותהסכמי רישיונות וקניין רוחני מגוונים, הסכם למתן שירותים, הסכמי שכירות, הסכם עבודה, הסכמי פירוק, הסכם זכיינות וכיו"ב. נוסף על כך עו"ד ילווה את מזמני השירות בעסקאות השקעה והלוואה, ליווי עסקאות רכישה או מכירה של חברות (למידע נוסף ראו רכישת חברה) וכיו"ב – לרבות בתכנון העסקה, הכנת מזכר הבנות, ביצוע בדיקת נאותות, ניסוח הסכמים כגון הסכם רכישת חברה או מכירת חברה, הסכם רכישת מניות או מכירת מניות, הסכם הלוואה, הסכם השקעה וכו'. 
  • ייעוץ משפטי שוטף וניהול סיכונים משפטיים בכל הנוגע לפעילות המסחרית וכן ייצוג בערכאות שיפוטיות – עו"ד מסחרי מלווה את הפעילות על צריכה הדינאמים ובכלל זה מתן חוות דעת, נקיטה בהליכים נגד צדדי ג' וכן הגנה מפני תביעות, טיפול בהיבטים הקשורים לדיני עבודה, מענה לתלונות של לקוחות, פירוק שותפיות, פירוק חברות (לרבות פירוק חברה מרצון, פירוק חברה על-ידי בית משפט או בפיקוח בית משפט), הגשת תביעת חוב ועוד.​

ייעוץ משפטי לחברות וליחידים  משרד עו"ד ברוקס מספק שירותים משפטיים המותאמם למאפיינים הייחודים של הפעילות העסקית ומסייע ללקוחותיו לקדם את מטרותיהם.

משרד עו"ד ברוקס מלווה באופן אישי וצמוד חברות וסטארטאפים בכל שלבי פעילותם, החל משלב ההקמה, דרך גיוס ההון ועד לשלב המכירה. לליווי משפטי בעסקאות השקעה וגיוסי הון אתם מוזמנים ליצור קשר

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף להתייעצות עם עורך דין מומחה בתחום ואין להסתמך על התוכן בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי. הסקירה הנ"ל אינה מתיימרת לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה ולכן מי שמסתמך עליה ללא ייעוץ פרטני נושא באחריות המלאה לתוצאות.
צור קשר