משרד, עו"ד, עורך דין, עידן ברוקס

ייעוץ משפטי – נדל"ן

משרד עו"ד ברוקס מלווה את לקוחותיו בכל ההיבטים המשפטיים הכרוכים בעסקאות נדל"ן, החל משלב ביצוע בדיקות משפטיות, דרך תכנון העסקה וניהול המשא ומתן, ניסוח וחתימה על הסכמי מקרקעין ועד לרישום הזכויות . המשרד מייחס חשיבות עליונה למתן יחס אישי ללקוחותיו ולהגנה מרבית על האינטרסים שלהם.

שירותי המשרד כוללים

  • ליווי וייצוג בעסקאות נדל"ן – ייעוץ וייצוג של לקוחות פרטיים ועסקיים ובכלל זה אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן במכלול ההיבטים המשפטיים הנלווים לעסקאות מקרקעין לרבות בדיקות משפטיות בנוגע לנכסים, ניהול מו"מ וליווי עסקאות בכלל זה הסכמי קומבינציה, הסכמי שיתוף ופירוק מקרקעין, הסכמי תיווך, הסכמי רכישה ומכירה של נכסים עסקיים (לרבות משרדים וחנויות), הסכמי קניה ומכירה של מגרשים ושל נכסים פרטיים ובכלל זה דירות חדשות מקבלנים, דירות יד שניה, נכסים קבוצות רכישה ופרויקטים בתחום של התחדשות עירונית, בתים פרטים, רכישת נכסים מכונסי נכסים או מנהלי עזבונות או נושאי משרה אחרים וכיו"ב.
  • טיפול בעסקאות שכירות של נכסים מסחריים ופרטיים – ייצוג וייעוץ לאנשי מקצוע, למשכירים ולשוכרים בנוגע לעסקאות שכירות, וכן בעת תכנון וניסוח הסכמי השכירות לנכסים מסחריים ופרטיים, לרבות הסכמי שכירות לעסקים, לחנויות ולמשרדים.
  • ליווי פרויקטים תמ"א 38 ופינוי בינוי – ייעוץ משפטי בנוגע לשלבים השונים הכרוכים בביצוע עסקאות בתחום של התחדשות עירונית, משלב התכנון, דרך ניסוח החוזים, ניהול המשא ומתן ועד לשלב השלמת הפרויקט.
  • ייעוץ משפטי וייצוג בנוגע לזכויות במקרקעין – ייעוץ משפטי והכנת חוות דעת בנוגע לרגולציה בתחום המקרקעין, טיפול בהסכמי פירוק שיתוף במקרקעין, תשלומים ודיווחים לרשויות המס, רישום זכויות ועוד.​
  • שירותים משפטיים בתחום המשפט המסחרי ללקוחת פרטיים ועסקיים – ייעוץ וייצוג בנוגע להתקשרויות הנלוות לעסקאות נדל"ן ללקוחות פרטיים ועסקיים, לרבות תכנון והקמה של חברות ושותפויות, ניהול מו"מ, הכנת הסכמים מסחריים מגוונים ומתן ייעוץ משפטי שוטף לפעילות העסקית. שירותי המשרד כוללים הכנת חוזי שותפות ומייסדים, הסכמי שת"פ, הסכמי שיווק והפצה, הסכמי תיווך, הסכמי עבודה, הסכמים מול לקוחות, הסכמים מול ספקים, יועצים וכיו"ב.

לקבלת מידע נוסף אתם מוזמנים ליצור קשר בדרך הנוחה לכם

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף להתייעצות עם עורך דין מומחה בתחום ואין להסתמך על התוכן בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי. הסקירה הנ"ל אינה מתיימרת לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה ולכן מי שמסתמך עליה ללא ייעוץ פרטני נושא באחריות המלאה לתוצאות.
צור קשר