משרד, עו"ד, עורך דין, עידן ברוקס

הסכם למתן שירותים

מהו הסכם למתן שירותים? חוזה למתן שירותים נועד להסדיר את התנאים המשפטיים והמסחריים לביצוע השירות הניתן על-ידי גורם אחד לאחר. 

מי הם הצדדים לחוזה? הסכמים אלו נחתמים על-ידי תאגידים, עסקים ויחידים בכל ענפי הפעילות במשק. 

קיימים מגוון רחב מאוד של חוזים למתן שירותים ובכלל זה הסכם למתן שירותי ניהול, הסכם למתן שירותי תוכנה, הסכם למתן שירותי תכנות, הסכם למתן שירותי אדריכלות, הסכם למתן שירותי ייעוץ, הסכם למתן שירותי בניה, הסכם למתן שירותי הנהלת חשבונות, הסכם למתן שירותי פרסום ועוד ועוד. 

מה כולל הסכם למתן שירותים? הסכם למתן שירותים מטבעו תלוי בשירות המסופק, והוא בהכרח שונה בין עסקים וחברות שונים, גם אם הם פועלים באותו תחום פעילות וגם אם הם משווקים את אותו המוצר או השירות. 

הסכם למתן שירותים יכלול פירוט של נושאים שונים, כגון פרטי הצדדים, התמורה עבור השירותים ותנאי התשלום, תקופת ההתקשרות, שמירה על סודיות, התייחסות לקניין הרוחני במידת הצורך וכיו"ב. 

הסכם למתן שירותים לדוגמא – מי שיחליט לוותר על ייעוץ משפטי יוכל לאתר בקלות דוגמאות להסכמים למתן שירותים באינטרנט. אולם מאחר וחוזה למתן שירותים, דורש התאמות ספציפיות ללקוח, שכן החוזים מושתתים על מערכות יחסים שונות ונסיבות התקשרות שונות. למשל חוזה עם יועץ או ספק איתו נוהגת החברה לעבוד מזה שנים לא זהה לחוזה עם יועץ/ספק חדש. כמו כן הסכמים למתן שירותים נבדלים גם במידת הסיכון הכרוכה במתן השירות, זהות המתקשרים ועוד.

על כן, טרם התקשרות בחוזה למתן שירותים רצוי להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום המסחרי, אשר בקיא בהכנת הסכמים כאלו (להרחבה ראו ייעוץ משפטי לחברות).

משרד עו"ד ברוקס מלווה לקוחות עסקיים ופרטיים ומסייע להם לקדם את מטרותיהם העסקיות תוך הגנה מרבית על האינטרסים שלהם. 

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואין להסתמך עליו בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי ללא התייעצות עם עורך דין מומחה בתחום. הסקירה הנ"ל לא נועדה לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות ספציפיות או תיאור עדכני של הדין החל. ולכן מי שמסתמך על האמור לעיל ללא קבלת ייעוץ פרטני נושא באחריות המלאה.

יודגש, האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף להתייעצות עם עורך דין מומחה בתחום ואין להסתמך על התוכן בביצוע או בהימנעות מביצוע פעולה כלשהי. הסקירה הנ"ל אינה מתיימרת לתת מענה מקיף להוראות הדין או ביטוי לנסיבות הספציפיות של כל מקרה ומקרה ולכן מי שמסתמך עליה ללא ייעוץ פרטני נושא באחריות המלאה לתוצאות.
צור קשר